Go to main content. Press Shift+? for keyboard-shortcuts.

Vállalati felelősségvállalás

Corporate Responsibility Hero

Az Alcon jótékonysági tevékenységeivel világszerte segít az embereknek abban, hogy egyre nagyobb számban férhessenek hozzá a minőségi látásgondozáshoz. Vezető szerepet vállal a szemészeti szakemberek képzésében, s számukra a gyakorlati tudás átadásában, továbbá támogatja és erősíti azokat a közösségeket, ahol élünk és dolgozunk.

Jobb hozzáférés a minőségi szemészeti ellátáshoz
Világszerte sok helyen korlátozott vagy teljesen hiányzik a hatékony, minőségi szemészeti ellátási rendszer. Ezért olyan szervezetekkel működünk együtt és olyan programokat támogatunk, amelyek segítségével fenntartható szemészeti ellátáshoz juthatnak hozzá a betegek világszerte. Ennek köszönhetően több százezer, nem megfelelő szolgáltatásban részesülő beteg vehetett igénybe minőségi szemészeti ellátást, amelyhez másképpen nem juthattak volna hozzá.
Felelős vállalati gyakorlatok
Kötelességtudóan járunk el minden üzleti tevékenységünk során. Amit az Alconnál csinálunk, kritikus szerepet játszik abban, hogy segítsünk az embereknek jobban látni; ahogy pedig az üzleti tevékenységünket végezzük a munkahelyen, a piacon és a társadalomban, az üzleti sikerünk záloga. Hiszünk a tisztességes, etikus és következetesen végzett munka erejében, szem előtt tartunk minden alkalmazandó jogszabályt és a vállalati kódex követelményeit.
 

Alcon és a jótékonyság
Vállalatunk több száz olyan jótékonysági szervezet munkáját támogatja, amelyek programjai összhangban vannak a karitatív célkitűzéseinkkel, legyen szó pénzügyi, termék- és eszköz-adományozásról vagy munkatársaink önkéntes tevékenységeiről.

Pénzügyi jellegű adományozás
A látás az élet értékes eleme, amely segítségünkre van a vásárlásban, főzésben vagy biciklizésben, céljaink elérésében, az iskola elvégzésében, az önálló életben és életvezetésben. Sokaknak mégis romlik vagy teljesen elvész a látása.
Az Alcon ezért igyekszik hozzáférhetőbbé tenni a minőségi látásjavítást. Több, mint 90 országban dolgozunk látás javítási vagy helyreállítási céllal. Továbbá rendszeres adományozással segítjük helyi közösségeink fejlődését.
Ha többet szeretne megtudni az Alcon adomány programjairól lépjen kapcsolatba velünk.
 

 
Karitatív célú termék-, eszköz adományozások
Az Alcon szemészeti gyógyszereket és eszközöket adományoz a helyi szemklinikáknak, akik a betegek látásának javításán és helyreállításán dolgoznak világszerte. Adományaink segítenek ezen klinikák fenntarthatóságának növelésében, amelyek így sokaknak hosszú távú gondoskodást biztosíthatnak. Termék- és eszközadományainkkal továbbá rövid távú orvosi missziókat is támogatunk, amelyek szemvizsgálatokat, műtéteket és képzéseket tesznek lehetővé a helyi szemészeti szakemberek számára. Minden termék- és eszköz adományozása az Alcon Cares-en keresztül történik.
Bővebben az Alcon Cares követelményeiről és a termék- és eszközadományokra való jelentkezésről:
 

Felelős vállalati gyakorlatok

Kötelességtudóan járunk el minden üzleti tevékenységünk során. Amit az Alconnál csinálunk, kritikus szerepet játszik abban, hogy segítsünk az embereknek jobban látni; ahogy pedig az üzleti tevékenységünket végezzük a munkahelyen, a piacon és a társadalomban, az üzleti sikerünk záloga. Hiszünk a tisztességes, etikus és következetesen végzett munka erejében, szem előtt tartunk minden alkalmazandó jogszabályt és a vállalati kódex követelményeit.

Vállalati magatartás kódex

A Vállalati magatartás kódexünk („Kódex”) a Feddhetetlenségi és megfelelőségi programunk alapja. A Kódex egyesíti az alapelveinket és a vállalatirányítási módszereinket. Munkatársainktól és a vezetőktől elvárjuk, hogy a vállalat ügyeit a Kódexben meghatározottakkal összhangban végezze.

Etikai segélyvonal

Stabilan nyílt kommunikációra épülő kultúránk részeként az Alcon bátorítja és elvárja a munkatársaitól, hogy tegyenek fel kérdéseket és jelentsék az etikai fenntartásaikat. Forduljanak a vezetőikhez, HR-hez, megfelelőségi, jogi osztályokhoz vagy az Alcon etikai segélyvonalához.
Utóbbi egy külső fél által működtetett, 0-24 órás és több nyelven elérhető, bizalmas online és telefonos ügyfélszolgálat. A panaszok névtelenül is benyújthatóak, ahol a hatályos jogszabályok ezt megengedik. További információért látogasson el az Alcon.Ethicspoint.com oldalra.